wtorek, 12 czerwca 2012

Szorty z wysokim stanem vs zwykłe ?


Hej wszystkim :** Co tam słychać?? Przepraszam,że dopiero teraz notka ,ale przedtem brak czasu. Dużo nauki i znowu byłam u Jagody . :* Hahah chodziłyśmy sobie po osiedlu i kupiłyśmy energetyki . Później pograłyśmy trochę w badmingtona (czy jak to się tam pisze;D ) i zapoznała mnie z paroma swoimi kumplami;D Miło było:D Choć pod koniec się rozpadało jak wracałam od niej:D Dobrze ,że to tylko 2 minuty drogi na piechotę ,bo inaczej to bym cała zmokła ,bo strasznie wielkie krople padały. 
W szkole w sumie jakoś leci. Dostałam ochrzan od nauczycielki za to ,że przyszłam w jeansowych szortach do szkoły..( oczywiście miałam pod spodem rajstopy). Stwierdziła,że nieodpowiednio się ubrałam i powiedziała,że   mam nosić szorty i spódniczki do kolan. Kto to wymyślił, ja się pytam! Do kolan?! Phiii i tak się do tego nie będę stosować ,nie ma najmniejszej mowy. Zawsze to mi się obrywa. Jak inne moje koleżanki noszą krótsze niż do kolan to nic im nie mówi. Chyba mnie nie lubi *o* xd Od jakiegoś czasu bardzo polubiłam szorty. :)

Jeansowe szorty:3




                                                  A te są z wysokim stanem.


A waszym zdaniem które są lepsze? Mi osobiście bardziej podobają się zwykłe.:)) ;**
Jak będę miała czas to odpowiem na taga czy jak to tam się zwało , na razie niestety brak czasu...
To do następnej ,papa :** :)

1 komentarz: