niedziela, 10 czerwca 2012

Hej wszystkim ;* :) Co tam u was słychać? Ja dzisiaj zamówiłam sobie papiloty :D Bo naturalnie mam falowane włosy ,ale od zawsze chciałam mieć loki :D Ciekawa jestem czy będą się spisywały;D I kiedy dojdą;D Przyznam ,że dziś całkiem nudny dzień:D Wstałam o 9 , poszłam z siostrą na lody i na drobne zakupy:D Pogoda dopisuje :3 W sam raz
na krótki rękaw;D 

Takie tam kamerkowe sprzed paru dni :)
Ostatnio mam manię na miętowy kolorek..:D 
Miętowe rurki *.*

Bluzka ;3
A wy co myślicie o miętowym kolorku?:D Papa kochani , czeka mnie randka z biolą.....;* :/

7 komentarzy:

  1. Hahah , super spodnie , mięta !! <3 też na takie poluję :) wiesz może gdzie możne je dostać ?

    zapraszam do mnie na 2 nowe notki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno w New Yorkerze ,muszę iść sprawdzić czy to prawda:D ;* :)

      Usuń
    2. no właśnie hahh, ubieramy sie i lecimy po miętówki :)

      Usuń
  2. widziałam takie spodnie będąc dzisiaj w housie, bo była przecena na wszystko -40% ;)
    ja używam papilotów, bo z natury mam proste włosy i jak miałam bardzo długie włosy (tak do pośladków mniej więcej) to loki z papilotów sięgały mi do połowy ramiona, teraz jak skróciłam włosy do połowy ramiona, loki tuż po rozpuszczeniu mam tak do podbródka. dopiero później jak nieco opadną, fajniej wyglądają :D
    rewanżuję się i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to fajno:D Trzeba się wybrać na zakupy ,haha:D
      hahah zobaczymy:D Mam nadzieję,że będzie spoko ,bo na bal mam zamiar sobie loki zrobić:D
      Dziękuję;*

      Usuń
  3. Ja się zastanawiam nad zrobieniem loków lub wyprostowaniem włosów. Mam falowane, więc tak czy inaczej będę wyglądała "inaczej".
    A co do koloru miętowego to jest super, ja też chcę kupić miętowe spodnie, tylko krótkie.
    Rewanżuję się i również obserwuję. :)

    Zapraszam --> http://modaponadwszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń