środa, 13 czerwca 2012

hej ;*

Hej wszystkim;**
Ehh dzisiaj ciężki dzień ^^ Spać się chce;D Hmmm jak zwykle w szkole dużo nauki ,a po szkółce poszłam z Jagodą na dworek;D hahah kupiłyśmy sobie chyba każda po 5 lodów haha;D
Śmieszno było jak zawsze ^^ Dzisiaj przyszły moje papiloty Magic Leverag czy jakoś tak. Haha jak kuzynka mi robiła to wszystko było git ,ale jak sama sobie chciałam zrobić to taki był efekt ,że musiałam odciąć nożyczkami kosmyk włosów bo tak się zaplątały...xd Masakra jakaś. Brr sama sobie tego na głowę chyba nie założę. Trzeba będzie z pomocą mamy na bal się przygotować:D
Jestem załamana moimi ocenami xD Ale trudno:D
Sprzed koło tygodnia;D  Z wycieczki z Zakopca.;D

Jeszcze tylko 2 poniedziałki i WAKACJE *o*

Wstawanie o 11, jedzenie lodów , spotkania z przyjaciółmi , morze... Oh jak ja to kocham. <3 <3 <3
Kto się ze mną zgadza?:D

1 komentarz: