czwartek, 14 czerwca 2012

Hej wszystkim;** Co tam?;D U mnie nawet , prócz tego ,że dowiedziałam się ,że pewnie nie dostanę deskorolki bo mam słabe oceny...:( A ja tak bardzo kocham jeździć na desce.. <3 . Oby jednak rodzice się zlitowali...
Taką deskę chciałam mieć :
https://www.google.pl/search?q=waveboard&hl=pl&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=ZybaT6CbO8KKswaPxKCmAQ&ved=0CGMQsAQ&biw=1024&bih=475
Wejdźcie w linka tam są zdjęcia ;**
Waveboarding ,kocham ! <3
Dzisiaj całkiem nudny dzień , nic się nie działo;d Teraz zajadam sobie żelki :D Przepraszam,że dzisiaj taka krótka notka ,ale jestem padnięta...;/ ;** Papa. :*

2 komentarze:

  1. Ja chcę nowy telefon i poza tym, że mam świetne oceny, wygrałam w kilku konkursach, to nie chcą mi kupić. Nie załamuj się :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń