sobota, 9 czerwca 2012

Heej ;* Jestem Oliwia ,(ale mówią na mnie Livcia , bądź Liv ), mam 13 lat , a to jest mój blog w którym znajdą się wzmianki o modzie, różne outfity, trochę o kosmetykach i co najważniejsze o moim życiu :) Lubię eksperymentować z modą . Jeśli macie do mnie jakieś pytania to proszę pisać pod notkami ,albo pod nr gg 36135851 :) Notki będę dodawać codziennie :)
To jestem ja , zdjęcie takie troszkę przymulone z fullcapem ;D
I przepraszam za wygląd bloga, on z czasem się zmieni , trzeba trochę cierpliwości :) I proszę komentujcie ,to dla mnie bardzo ważne ;* Pa , dobranoc :) :*

1 komentarz:

  1. No ciekawie się zapowiada, ciekawe czy wytrzymasz? ^ ^Uwierz to na początku wydaje się takie łatwe.
    Obserwuj i zobaczę co z tego wyniknie ^ ^
    ------------
    kluskiwnosie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń